29 décembre 2022

Bonne Année 2023

Je souhaite à tous les lecteurs de ce blog, même s'ils ne sont pas nombreux 

une Bonne et Heureuse année 2023.



Il serait dérisoire d'énumérer toutes les catastrophes qui ont frappé des millions de gens  en  2022. Elles sont trop nombreuses et d'une extrême violence. 
Tout ce que l'on peut espérer est que la paix revienne, que les gens aient de quoi manger, un toit sur la tête et soient protégés des épidémies. Je le souhaite du fond de mon coeur !


5 commentaires:

  1. Jag har samma önskan som du Helene och håller även med om att det är allt för många katastrofer under det gångna året!
    Tusen tack för din hälsning på min blog!
    Jag önskar dej allt gott 2023!
    Kram
    Lisa

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Tack för era vänliga hälsningar och för att ni besöker min blogg, Lisa! Jag önskar er all lycka till 2023!
      Merci Lisa ! Je vous souhaite le meilleur pour 2023 !

      Supprimer
  2. Önskar dig detsamma och hoppas att 2023 blir ett fredens år. Och att alla hjälps åt för att förhindra den miljökatastrof som hotar vår jord.
    Ta hand om dig och tack för kommentarerna du ger på min blogg. De gör mig glad.
    Nyårskramar från Eva-Mari

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ett stort tack också Eva-Mari för att du besökte och kommenterade min blogg. Bästa hälsningar för 2023.
      Un grand merci également Eva-Mari de visiter et commenter sur mon blog. Tous mes meilleurs voeux pour 2023

      Supprimer
  3. GOD FORTSÄTTNING på det nya året! Fantastisk akvarell! Önskar dig en fin dag, årets första dag...
    Kram från Titti

    RépondreSupprimer